جنسن اكلس
فانوس عشق

به نام مکانیک قلب های تصادفی


 

جنسن اکلس در اول مارچ 1978 در " دالاس " واقع در " تگزاز " به دنیا آمد . در حالی که در اصل ، قصد داشت تبدیل به یک درمانگر فیزیکی بشه , برای به دنبال رفتن سابقه هنرپیشگی اش به " لس انجلس " نقل مکان کرد . بعد از مانکن بودن خارج و روی صحنه ، او اولین بار در یک اپیزود از سریال wishbone ظاهر شُد و همینطور به عناون ستاره مهمان در سریال های Mr. Rhodes, Cybill و Sweet Valley High ظاهر شد .

« اکلس » با پیشرفت بزرگی در زمینه شغلش مواجه شُد . وقتی که در سال 1997 در نقش daytime soap Days of our Lives نقش آفرینی کرد . بازی او یک جایزه Soap Opera Digest را برایش به ارمغان آورد . به عنوان بهترین بازیگر مرد تازه کار و همینطور سه بار نامزدی در جوایز امی از سال 1998 تا 2000 شُد . او در سال 2000 سریال را ترک کرد و در یک مینی سریس راجع زندگی « مارلین مونر» و به نام Blonde بازی کرد.

بعد از شکست برای گرفتن نقش کلارک کنت در سریال Smallville ، او در سریال Dark Angel به ایفای نقش پرداخت . نقش او بردار شخصیت اصلی سریال بود به نام « بن » شخصیت او در سریال کُشته شد ، ولی در فصل دوم به عنوان یک نقش ثابت در نقش « الک » برادر دوقلوی بن بازگشت تا وقتی که سریال در سال 2002 کنسل شُد.

« اکلس » به هنرپیشگی در تلویزیون ادامه داد در فینالی Dawsons در نقش معشوق" سی.جی " و همینطور سریال . Still Life . او همینطور انتخاب شده بود که نقش معشوق « الیزا دوکو » رو در Tru calling را بازي کند ولی نقش را قبول نکرد . سپس در سریال smallville در نقش کوچک مربی « جیسون تیگ » معشوق لانا لنگ . در سال 2005 او به عنوان « دین وینچستر » در سریال supernaturual انتخاب شده بود که درر این سریال همراه برادرش سم با موارد غیرطبیعی برخورد خواهند کرد در حالی که در جستجوی پدرشان هستند.

« اکلس » همینطور در چندین فیلم نیز ظاهر شده از جمله در Devour همراه پدر خودش « الان اکلس اکو » کمدی مستقل Ten Inch Hero . همینطور بازی منتقدپسندی در روی صحنه همراه « لو دایمند فیلیپس » در تولید A Few Good Men ارائه داد. « اکلس » همینطور در بازسازی فیلم کانادایی 1981 به نام My Bloody Valentine نقش مقابل « جیمی کینگ » را بازی كرد .


محل تولددالاس ، تگزاس ، آمریکا


نام و نام خانوادگیجنسن روس آکلس

جوایز

اون اخیراً توی سایت EW.com به عنوان بهترین بازیگر سریالهای درام جایزه امی رو برد .

اون در سال 1998 در جشنواره Soap Opera Digest Award به عنوان بهترین بازیگر مرد نوظهور انتخاب شد و سه بار در سالهای 1998 و 1999 و 2000 به عنوان کاندید برجسته ترین و جوانترین بازیگر سریالهای درام جایزه امی معرفی شد .

بیوگرافی فیلمها
2009: My Bloody Valentine - Tom
2007: Ten Inch Hero - Priestly
2005-present:Supernatural - Dean Winchester
2005: Devour - Jake Gray
2004-2005: Smallville - Jason Teague
2004: The Plight of Clownana - Jensen
2003-2004: Still Life - Max Morgan
2002-2003: Dawson's Creek - C.J.
2001-2002: Dark Angel - Alec/X5-494 & Ben
2001: Blonde - Eddie G
1997-2000: Days of Our Lives - Eric Roman Brady
1997: Cybill - David
1996: Sweet Valey High - Brad
1996: Mr. Rhodes - Malcolm
1995: Wishbone - Michael Duss

لقب ها
جکلس * اسمیکلس

قد
1.85 متر


نقل قول ها

ناراحت کنندهترین لحظه برای اون از زبان خودش :
" وقتی مدرسه راهنمایی بودم ، بعضی از به اصطلاح دوستانم یه عکس با پیژامه از من چاپ کردن و به عنوان آگهی پخش کردن و اونو بالای سر در مدرسه چسبوندن . "
از تکزاس شروع کردم . باید بگم که یک جفت چکمه جین میتونه فرسوده بشه .

عکس العمل دین نسبت به مرگ پدرش :
یه سری عملکرد ، آره . معلوم شد که دین عملکردهایی رو جلوی دوربین داره ، من این عملکرد رو داشتم واسه اینکه نمیخواستم به اون ( « جفری دین مورگان » ، بازیگر نقش جان وینچستر ) یا کس دیگهای متکی باشم .

وقتی یه آدم سرش رو میچرخونه هر اتفاقی ممکنه بیافته ، ممکنه یه دختر شوخ طبعی کنه . ممکنه هوش خودش یا باورهاش باشه . میتونه چیزهای متفادت دیگهای هم باشه .

من از این کار استفاده کردم تا بتونم اثرات تردید رو در خودم از بین ببرم . الان میتونم خیلی بیشتر از اینا باشم .





فیلم سال فیلم نقش یادداشت ۲۰۰۱ سفید پوست ادی جی فیلم تلویزیونی ۲۰۰۴ مخمصه کلونانا جنسن
۲۰۰۵ بلعیدن جیک گری
۲۰۰۷ قهرمان ده اینچی پریستلی
۲۰۰۹ ولنتاين خونین من تام هنایجر ۲۰۱۰ رزیدنت اويل: زندگی پس از مرگ لئون کندی
تلویزیون سال عنوان نقش یادداشت ۱۹۹۶ استخوان مایکل داس ¡ قسمت Viva Wishbone! دره شیرین بلند برد "فصل سوم" ۱۹۹۷-۱۹۹۶ آقای رودز مالکوم هفت اپیزود ۱۹۹۷ سی بیل دیوید "عروسی" ۱۹۹۷-۲۰۰۰ روزهای زندگی مان اریک بریدی در شانزده اپیزود شخصیت اصلی بود
چهاردهمین جایزه نمایش های تلویزیونی
نامزد — ۲۵مین جایزه امی برای
بازیگر جوان در سریال های درام(۱۹۹۸)
نامزد — ۲۶مین جایزه امی برای
بازیگر جوان در سریال های درام(۱۹۹۹)
نامزد — ۲۷مین جایزه امی برای
بازیگر جوان در سریال های درام(۲۰۰۰) ۲۰۰۱-۲۰۰۲ فرشته تاریکی بن/ایکس۵-۴۹۳ و الک/ایکس۵-۴۹۴ نوزده اپیزود، شخصیت اصلی ۲۰۰۲-۲۰۰۳ جویبار داوسن سی.جی دوازده اپیزود، شخصیت پشتیبان ۲۰۰۳-۲۰۰۴ طبیعت بیجان مکس مورگان شش اپیزود ۲۰۰۴-۲۰۰۵ اسمال ویل جیسن تیگو بیست و دو اپیزود، شخصیت اصلی از ۲۰۰۵ سوپرنچرال دین وینچستر هشتاد و دو اپیزود، شخصیت اصلی

نامزد - جایزه منتخب بازیگر جوان









 

 


نظرات شما عزیزان:

Ashkin
ساعت18:12---13 اسفند 1390
اين متن و همين طور عكس هايش خيلي عالي
بود. لطفا بازم درباره ي jensen ackles
عكس و مطلب بذار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 26 آبان 1385برچسب:عکس,جنسن اکلس(دین وینچستر),ساعت 16:33 توسط محیا| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ